"تکیه گاهم باش"
●▬ஜ۩ دست های پر از خالی ۩ஜ▬●
تنهایی ام را...دوست دارم...بوی پاکی می دهد

Love Card Postal, Love Postal Card, Pic Love, دنیای عكس, عشق قهوه ای, عشق های واقعی, عكس جدید, عكس عاشقانه, عكس های عاشقانه, عكس های عاشقانه جدید, عکس Love, عکس جالب, ع�

لحظه های شیرینی که به تو دل بستم

 

از تو پرسیدم من

 

            تو منی یا من تو؟؟!         

             

و تو گفتی : هر دو

 

    من به تو پیوستم    

  

 گفتم ای کاش پناهم باشی

 

همه جا و همه وقت دست تو در دستم

 

            تکیه گاهم باشی        

              

  و تو گفتی هستم

 

        تاآخرین نفس درکنارت  هستم  ...    



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 2 / 3 / 1390برچسب:"تکیه گاهم باش",
ارسال توسط ★ --❤رحمت الله❤--★

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی